Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Εισαγωγή: Η αλήθεια του παρόντος Blog.

Μόλις δημιουργήθηκα δεν ήξερα ούτε να περπατώ, ούτε να μιλώ, ούτε να σκέφτομαι όπως σκέφτομαι σήμερα. Ήξερα μόνο να αναλύω το γνώριμο και να το συνδέω με τις ανάγκες μου του σώματος μου. Τώρα, 26 χρόνια μετά, ξέρω που πατώ και τι θέλω πραγματικά στη ζωή μου.



Καλά, μην στηριχτείτε σ’ αυτό! Είμαι απλά μια φωνή που άλλα λέει και άλλα ακούγονται, αφού φιλτράρεται συνεχώς από τα κοινωνικά φίλτρα που βιάστηκαν να της βάλουν για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη «τους».



«Τους», μεγάλη λέξη, αφού χωρά ολόκληρο τον πλανήτη, τους γονείς μου, τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, τους δασκάλους μου, τις σχέσεις μου, τους εχθρούς μου, τον πρόεδρο, τους βουλευτές, τα κόμματα, τους επιστήμονες ανά το παγκόσμιο, την Ε.Ε., όσους έζησαν στο παρόν, όσοι θα ζήσουν στο μέλλον, κι άλλοι ακόμα που δεν υπολογίζουμε πως μπορούν να χωρέσουν σε μια μονοσύλλαβη λέξη (εξωγήινοι, ζώα του πλανήτη, καιρικές συνθήκες, φυσικοί και χημικοί νόμοι και βάλε).



Το φίλτρο της φωνής μου είναι η ζωή μου, μα εγώ δεν είμαι η ζωή που έζησα, η ζωή που έζησα είναι ένα μικρό μέρος μου που μεταμφιέζεται σε ύλη για να δικαιολογήσει την ύπαρξη μου. Τι εγωιστής που είμαι, ήρθα στη ζωή για να αποδείξω ότι υπάρχω! Ακριβώς όπως και αυτοί, δικαιολογώ την ύπαρξη μου!



Το παρόν blog είναι η φωνητική μου επανάσταση ενάντια στο κατεστημένο της ύπαρξης. Είναι η έκπνευση (από το «εκ-» που σημαίνει κάνω - π.χ. Εκκαθάριση à κάνω καθαριότητα, Εξισλαμίζω à κάνω Ισλαμιστή – και το πνεύμα) της ζωής μου, η αποστασιοποίηση δηλαδή του εαυτού μου από τις επιρροές γύρω του (γνωρίζοντας πως δεν είναι απόλυτα εφικτό) και η προσπάθεια να αγγίξει το «Εγώ» και το «Εμείς» του σαν δική του επιλογή και όχι επιλογή άλλων.



Αναγνωρίζοντας ότι οι σωματικές και ψυχικές/κοινωνικές μου ανάγκες είναι η έκφραση της Ροής του πνεύματος, καταλαβαίνω πως δε πρέπει να τις αποφύγω αυτές καθ’ εαυτές, αλλά να ελέγξω την δυναμική τους για να αναγνωρίσω κατά πόσο ακολουθούν τις ανάγκες της πνευματικής μου ροής ή τις ανάγκες που άλλοι μου επέβαλαν.



Εδώ θα διαβάζετε προσωπικά μου άρθρα (περίπου 2-3 τον μήνα) που αφορούν την επανάσταση του πνεύματος ενάντια στην εξουσία της ύλης, του κοινωνικοπολιτικού συστήματος, της «κακής» επιστήμης, των θρησκευτικών δογμάτων, της «κακής» παιδείας, κα πάνω απ’ όλα της προσωπικής μου ζωής.



Καλή ελευθερία!


Δεν υπάρχουν σχόλια: